ברוכים הבאים לזגגות רכב משומר





זגגות רכב משומר הוקמה בשנת 1988 מאז ועד היום צברה ניסיון עשיר ומקצועי בתחום זגגות הרכב.

החברה מתמחה בנושא זגגות הרכב בין שירותי החברה: תיקון חלונות חשמל, תיקון והחלפת מראות, תיקון והחלפת סאנרוף ורכבי קבריולט.

זגגות רכב בסטנדרטים גבוהים - החברה עומדת בסטנדרטים של איכות, שירות ומקצועיות מהגבוהים בענף. תוך השמת דגש רב על שימוש בחומרים איכותיים ועל שירות לקוחות מצוין.

החברה אינה מתפשרת על בטיחות הנהג והשירות ללקוח. הסטנדרטים המחייבים את החברה מתייחסים לאיכות שמשת הרכב, דבקים העומדים בתקן ושיטות התקנה מקצועיות.

המוסך בהסדר עם כל חברות הביטוח במשק הישראלי.






אנו מתמחים בהחלפת שמשות לכל סוגי הרכבים, משאיות, טרקטורים ואוטובוסים.

החברה גם מתמחה בתיקון והחלפת מנגנונים לחלונות חשמליים לרכבים והפכה להיות המוקד המרכזי לחלונות חשמל לרכב בישראל.

החברה מחזיקה מלאי גדול ועשיר של שמשות חליפיות ומקוריות לכל סוגי הרכבים כמו כן אנו מוקד מרכזי לחלפים למנגנונים חשמליים ומכניים ,זגגות רכב וכלל חלקי חילוף לרכב, תוך מתן דגש לצרכי ודרישות הלקוח, מקצועיות, יעילות ואמינות מעל לכל.

החברה מספקת פתרונות חכמים לכל צרכי הלקוח, בהקפדה על דרישות והוראות יצרן הרכב ושמירה על איכות פעילות מערכת החלונות, מראות, פנסים, סאנרופים ורכבי קבריולט לכל סוגי הרכבים.

כמו כן קיימת מעבדה משוכללת לתיקונים והחלפה לחלונות חשמליים ומנועי חלונות מכל הסוגים, מנגנונים לחלונות פיקודי חלונות ומתגים לחלונות חשמל, מנועים לחלונות חשמל, מראות חשמליות, נעילות מרכזיות לרכבים, גגות סאנרוף ועוד המון חלפים ואביזרים לרכב.

המדיניות החבר





החברה הציבה לה ליעד מדיניות שירות מוקפדת אשר במסגרתה מוענק שירות מקצועי וליווי אישי לכל לקוח, הקפדה לזמני ביצוע, בטיחות, אחריות ויושרה בלתי מתפשרת. צוות עובדי משומר מונה בין שורותיו את מיטב אנשי המקצוע, בעלי ידע מקיף ובקיאות מעמיקה לרזי תחום חלונות החשמל וזגגות רכב, המקפיד על פרטים קטנים כגדולים החל משלב הייעוץ ועד לאחר סיום התקנת המוצר ברכב הלקוח, לשביעות רצונו המלאה.

כחברת השואפת לחדשנות ומצוינות בכל פועלה, הנהלת וצוות משומר מקפידים ללמוד ולהתעדכן בכל המתחדש בענף  הרכב בארץ ובעולם  בכל הקשור לענף הזגגות  במטרה להבטיח לכל לקוח את המוצר האיכותי והבטיחותי ביותר.



■ זמנית יש לנו בעיה בטלפון של המשרד! מוזמנים לההתקשר אלינו לנייד 0506070099! או ליצור איתנו קשר בוואטסאפ :) ■ זמנית יש לנו בעיה בטלפון של המשרד! מוזמנים לההתקשר אלינו לנייד 0506070099! או ליצור איתנו קשר בוואטסאפ :) ■ זמנית יש לנו בעיה בטלפון של המשרד! מוזמנים לההתקשר אלינו לנייד 0506070099! או ליצור איתנו קשר בוואטסאפ :) ■ זמנית יש לנו בעיה בטלפון של המשרד! מוזמנים לההתקשר אלינו לנייד 0506070099! או ליצור איתנו קשר בוואטסאפ :)